Biuletyn Informacji Publicznej  Placówek Oświatowych  www.starostwo.nowy-sacz.pl
Nadzór Szkolnictwa
Jednostki organizacyjne
LO w Starym Sączu
LO w Grybowie
ZS D-M w Starym Sączu
ZSiP w Piwnicznej Zdroju
ZS w Łącku
LO w Muszynie
ZSP w Krynicy Zdroju
ZSR w Nawojowej
ZS w Marcinkowicach
ZSP w Tęgoborzy
ZS w Złockiem
ZSZ w Grybowie
ZSZ w Starym Sączu
PPPS w Starym Sączu
° Przetargi
- Ogłoszenia o wszczęciu postępowania
- Ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 PPPS w Starym Sączu > Przetargi > Ogłoszenia o wszczęciu postępowania strona główna 

Ogłoszenia o wszczęciu postępowania
REMONT SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH ORAZ WC DLA
PERSONELU (PARTER) Z PRZYSTOSOWANIEM DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH DLA BUDYNKU PORADNI. 

Stary Sącz: REMONT SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH ORAZ WC DLA PERSONELU (PARTER) Z PRZYSTOSOWANIEM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DLA BUDYNKU PORADNI.
Numer ogłoszenia: 260852 - 2011; data zamieszczenia: 26.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , ul. Partyzantów 15, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 446 13 60, faks 18 446 13 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH ORAZ WC DLA PERSONELU (PARTER) Z PRZYSTOSOWANIEM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DLA BUDYNKU PORADNI..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie n/w robót: 1. Remont schodów wejściowych oraz montaż podnośnika osob niepełnosprawnych, 2. Skucie warstwy wyrównawczej płyty spocznika i stopni schodowych, 3. Wykonanie nowej wylewki wyrównawczej, 4. Wykonanie okładziny schodów z płytek granitowych, 5. Remont pomieszczeń WC z przystosowaniem dla osob niepełnosprawnych - wymiana okładziny ścian i posadzek, malowanie, montaż urządzeń, 6. Remont drogi dojazdowej do budynku: - rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt betonowych, trylinki i żwiru, - wykonanie podbudowy i nowej nawierzchni z kostki brukowej, - montaż bramy wjazdowej nowej w miejscu istniejącej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.23.31.40-2, 45.31.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.8) Zamawiający nie zawrze umowy ramowej.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

·                       Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·                  III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                               o W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

·                  III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                               o Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej 2 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia ( remont obiektu polegający m.in. na przystosowaniu tego obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych) o wartości nie mniejszej niż 200 000, 00 zł brutto (każda). Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę wykaz, o którym mowa w punkcie III.4.1) ppkt1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

·                  III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                               o W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

·                  III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                               o Zamawiający wymaga żeby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadały wymagane uprawnienia budowlane jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o którym mowa w III.4.1) ppkt2), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

·                  III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                               o W zakresie tego warunku zamawiający ( tj. wymaganej sytuacji ekonomicznej) wymaga, żeby Wykonawca potwierdził, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości nie mniejszej niż 200 tys. zł. W tym zakresie zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę dokumentu o którym mowa w III.4.1) ppkt3). Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę w tym punkcie dokument. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·                  III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                       wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·                       opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·                  III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                       oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                       aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                       aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                       aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                       nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                       nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwa jeżeli dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.: a) termin może ulec zmianie tj. przedłużeniu o 14 dni - w przypadku wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, wyłącznie za zgodą Zamawiającego. b) w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego. c) wystąpienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego. 2) Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pns.samorzad.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PORADNIA PSYCHOLOGICZNO- PEDAGOGOGICZNA w Starym Sączu Adres: 33-340, Stary Sącz ul. Partyzantów 15 sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 09:00, miejsce: PORADNIA PSYCHOLOGICZNO- PEDAGOGOGICZNA w Starym Sączu Adres: 33-340, Stary Sącz ul. Partyzantów 15 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Adres strony internetowej Zamawiającego: www.pns.samorzad.pl Uwaga żeby pobrać specyfikacją należy kliknąć na link PPPS w Starym Sączu. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami: a) Zamawiający ustanawia, iż wszelka korespondencja, w szczególności: oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania oraz informacje, przekazywana będzie pisemnie lub mailem. Adres mailowy Zamawiającego: 1) poradniasts@poczta.onet.pl, 2) nkonsultant@wp.pl Prosimy wysyłać informacje na te dwa adresy jednocześnie! b/ Zastrzegamy jednocześnie , że Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania mailem jedynie następujących wniosków i informacji: wniosek (zapytanie) do SIWZ, odpowiedzi na pytania lub zmiany SIWZ (dotyczy tych wykonawców którym, na ich wniosek była przekazana SIWZ) informacji o wyborze oferty/odrzuceniu/wykluczenia, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. c/ W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę domniemywa się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na adres mailowy podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z tym pismem.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Dokumenty przetargowe

 
Data wprowadzenia informacji 2011-08-26 13:51:57 Informację zaktualizowano 2011-08-26 14:03:12, wprowadzający: ....... ........

Zobacz:
 Ogłoszenia o wszczęciu postępowania .  Ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty . 
wersja do druku